En helt vanlig torsdag

Vi gav oss ut på skogspromenad och jag blev påmind om hur härligt det är att komma ut i naturen.
Dock lite skrajj att tokiga tyskar skulle komma fram men som tur var så slapp vi det.
Det fanns massor med svamp i skogen, mer eller mindre ätbar. Vi fick med oss en del kantareller som vi ikväll får avnjuta på en smörgås.
Skolan är i full gång..men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det är på halvdistans vilket innebär mycket eget ansvar att göra uppgifter och läsa på hemma. Vi har bara ett fåtal träffar och det hade passat mig bättre att träffas varje dag precis som jag hade det i Uppsala. Sänd gärna en extra tanke och håll tummarna för mig!
Per går nöjt hem visslandes brevid fårhagen...
Vi fann också lingon och fin Ljung.
Där bor vi :)
Einy
2010-08-27 @ 16:54:08
URL: http://einyogfrank.blogspot.com/

Flotte bilder og koselig lesning Maria :).

Det er alltid godt å komme seg ut på skogstur :). Her i huset er det favoritt turmålet både for to- og firbente!



Jeg forstår godt at du hadde likt bedre å gå på skolen hver dag enn å sitte for deg selv å gjøre skolearbeid. Men dette klarer du søta!



God helg!

Klem :)

Karin
2010-08-27 @ 17:05:57

Gullosar! Saknar er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0