Sista dagen på denna sommar

Idag är det den 31 augusti. Det räknar jag som sista dagen denna sommar eftersom augusti faktiskt också är en sommarmånad...men tyvärr verkar handeln lätt glömma bort detta och stänger butiker, caféer, restauranger etc redan i mitten på augusti, vilket är synd!
Idag har varit en fin dag. Först besök av vännen Jenny. Vi bor numera nära varandra i jämförelse med vad vi gjort de senaste åren. Detta ska vi ta vara på och ses betydligt oftare vilket jag är otroligt tacksam för.
Har också uträttat ett par ärenden i Mariestad. Skönt att komma hemifrån ibland, man bllir så lätt låst hemma när man bor såhär på landet.
Kvällen har tillbringats med maken. Vi har haft en italiensk afton, såhär på en tisdag.  Det blev kanon och det är något som jag vill rekomendera just Dig. Ta vara på nuet och unna dig lite vardagslyx!
Helgen tillbringades i Sjötorp. Underbart att få bo så nära detta smultronställe!
Mamma och pappa var också där.
Likaså Erik och Mikaela!
Jennie Hallgren
2010-08-31 @ 21:33:35

Hej Maria.

Kul att du har en blogg så man får en liten inblick i ert liv. Särskilt kul att du lägger upp så mycket bilder!

Anonym
2010-09-01 @ 11:05:56

Kallo minna!!!

Fjället hälsar med fina höstfärger. Tyvärr kan jag inte visa bilder men välkommen upp. Du vet vilket datum som skulle passa. kram mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0