Jippie

2010 - 12 - 21
Jag tar examen och blir där med färdig undersköterska!
Vi tar och smygbörjar med firandet redan ikväll, jag, per och min käre far :)
Här skålar vi i champagne och äter finchoklad. Hurra!
Anna
2010-12-21 @ 12:36:23
URL: http://enlitenpaus.wordpress.com

Grattis! Så härligt och samtidigt avundsjuk jag blir :) (4 terminer kvar to go) Lycka till och hoppas du snart får njuta av att jobba igen!

Erika
2010-12-21 @ 20:50:04

Grattis, vilken härlig känsla! Lycka till nu och hoppas du snart får börja jobba :)

Einy
2010-12-22 @ 22:59:14

Gratulerer så mye med endt utdannelse!!

Det er en utrolig herlig følelse!!

Nå kan du virkelig slappe av og kose deg i julen :)



Jeg ønsker deg og din kjære make en riktig god jul og et godt nytt år.

Klem




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0