27 juli

Väderomslag. Idag är dat kanske 16 grader ute och jag tycker det är kallt! Har tänt ljus o druckit te riktigt fredagsmyst för mig själv såhär, mitt på dagen! Nu får jag dock snart svira om för ikväll blir det baluns på gå´rn!
Jag fascineras av så mycket i livet.
Till både min och systersonens glädje finns skype! Trots att det är 798 km mellan oss så kunde vi sitta och leka en stund med varandra. Det var fint. Han visade sin fina polisbil, spelade ljuvlig musik med sina hemmagjorda maracas och så har han lärt sig vinka! Finaste J fyller snart ett år och då blir det kalas i sommarhuset med hela familjen - härliga tider, strålande tider!
Jag och maken var på auktion tidigare i veckan och köpte oss fina saker. Nämligen en underbar spegel, en fantastisk matta och en fin tavla. Det ni. Bilder kan jag ge en annan dag.



Trevlig helg, gott folk!
Jos
2010-07-26 @ 17:17:34

Kära nån, är Jonathan redan ett! Då pratar han säkert nästa gång man träffar honom. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0