Härliga sommar

Hemkommen med "nya" bilen (Fiat Ritmo -84) till Äspäng. En bil som saknar servo vilket jag är väldigt ovan vid men det gick riktigt bra att köra hem den. Nu känns det att man kör bil "på riktigt". Vår andra (första) bil är ju automat och det vänjar man sig lätt vid..
Igår åkte jag o Per o firade pappa som idag fyller år. Det blev gott kött o god potatissallad med ett gott vin. Som efterrätt blev det givetvis Klings blåbärstårta - mmmm! Glömde tyvärr ta kort på kalaset, men knäppte en bild då pappa öppnade paketet som han blev mycket glad för. GRATTIS än en gång!
Ett par hörselkåpor med inbyggd radio va perfekt!! :)
Nu sitter jag o väntar på att maken ska komma hem efter jobbet så att vi kan åka vidare till Lidköping där vi ska kika på ett matbord som vi hittat på blocket.
Hej o hå!
Karin
2010-06-24 @ 19:59:00

Tummen upp!

Tobias Thor
2010-06-27 @ 23:51:19

Fiat Ritmo 84???!! Är ni galna? Hoppas ni inte ska åka med den :-)

Amanda
2010-06-28 @ 20:14:44
URL: http://livetpavastkusten.blogg.se/

Hej Maria syster yster! Var är det ni bor? Vore kul att ses! Jag bor ju i Varberg ju ;) hm får för mig att det inte e så långt till er :) kram

Josefin L
2010-07-01 @ 16:58:11

Men oj vad roligt att ha hittat hit! Grattis till bilen och hoppas allt är fint med er i rabatten! Vore så roligt att träffa er snart, men det blir väl svårt.

Kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0