Minus 4 grader

Är nyligen hemkommen från gudstjänst som idag firades i Bäcks kyrka.
Jag var med o sjöng med kören och vi gjorde väldigt bra ifrån oss. Skönt när det känns så bra efteråt!
Direkt när vi kom hem var det dags att ta en sväng till ladan för att hämta några kassar ved för att kunna få upp lite värme i stugan. Nu är brasan igång, Per klinkar på gitarren och vi sitter här och sjunger. Otroligt mysigt!
I morgon är det första dagen på praktikperioden. Jag är faktiskt en aningens nervös, men kommer snart på att jag alltid är det dagen före något nytt ska hända, så är det väl kanske även för dig. Man gör upp en bild för hur saker och ting kommer bli, man undrar vad det är för slags människor man kommer möta. Kommer jag trivas eller blir jag skräckslagen!? Men mest av allt ser jag fram emot det, att få komma igång och jobba praktiskt igen!
Dessutom ska jag börja gå upp kl.6 igen. Det var längesen...
Jag ska alltså göra min praktik på Öronmottagningen på KSS i Skövde. Praktikperioden är på fem veckor. Jag kommer bli expert på att få bort vaxproppar!
Nu blir det nog en kvällsmacka och lite te med min fina make!!
Einy
2010-11-08 @ 12:48:52

Så koselig dere har det! Skikkelig idyllisk :)



Det er bra at du gleder deg til praksisen...det er jo faktisk der man får et innblikk i hverdagen. Det blir nok spennende. Håper du kommer til å trives der.



Jeg sitter på pauserommet med en kopp te og slapper av. Jeg måtte inn på internett en tur, siden jeg har vært uten data siden onsdag! :)



Håper du får en strålende dag :)

Klem




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0