Och vintern är kommen!

Men så länge lär den nog inte stanna. Det ryktas om att det i helgen ska bli 8-9 grader varmt. Det ni.
Det har kommit rejält med snö och detta var igår inte särskilt trevligt att köra i så idag fick det istället bli
tåg o buss till praktikplatsen i Skövde, och det gick utmärkt!
Det är otroligt vackert ute och jag önskar jag hade kunnat ta lite kort men det var mörkt när jag åkte hemifrån och mörkt när jag kom hem. Sicken otur för mig. Men, jag lär väl få ett par chanser till kommande vinter.
Att börja jobba/praktisera på ett nytt ställe tar otroligt mycket på krafterna. Det är så många nya människor, ny miljö, nya arbetsmoment-allt är nytt. Tack o lov så är det roligt också!
Men jag kom alltså hem helt slut idag. Av någon konstig anledning kan jag få massa ny energi när jag är som tröttast. Därför satte jag igång o diska, bakade bröd, satte på en tvätt, tände brasan..därför känner jag mig nu förtjänt av att sätta mig en stund framför brasan med stickningen innan Bonde söker fru drar igång :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0