Supertrött

Nu är en veckas praktik gjord och den gångna helgen var otroligt efterlängtad. Att åter igen vara igång och jobba är jag otroligt tacksam över, jag trivs! Men det har medfört att jag blivit otroligt trött. Kroppen är inte riktigt van vid att vara igång så som den varit den senaste veckan, men åter igen måste jag få säga att jag tycker det är otroligt roligt. ÖNH-kliniken är ruskigt spännande. Jag är dessutom redan igång och assisterar läkarna vid undersökningarna och det känns toppen.
Min fina make har ställt upp på att börja sin arbetsdag kl.7 vissa morgnar i veckan nu, eftersom jag ska hinna med tåget som går 7.02 från töreboda. TACK!


Nu är det måndag kväll och vi är ganska nyligen hemkomna från Skövde, där vi avnjutit en god måltid på restaurangen SAND (som jag med glädje rekomenderar vidare till Dig).
Vi åt libanesisk mat, meza. Det var trevligt inrett och genom högtalarna kunde vi njuta av Libanesiska toner.
Kvällen avrundas nu med en kopp te. Imorgon är en annan dag... :)
Anonym
2010-11-16 @ 09:18:59

Vad är det för en dag . . . ? Vi är så glada idag... Ny är din dag nytt är ditt år det är den finaste gåvan du får, gåvan du får att bära. GRATTIS Maria på din 25-årsdag!!!

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa
2010-11-16 @ 21:38:54
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

hihi det var dom :)

jag tänkte faktiskt lägga ut receptet i bloggen i morgonfördet är fler som är intresserade ;)

kram!

Einy
2010-11-28 @ 13:02:27

Godt å høre at du trives i praksis...selv om det er slitsomt :)

Du må jo opp tidlig for å rekke toget, så det er jo ikke så rart at du blir trøtt. KLarer du å sove/Slappe av på toget?



Så koselig å starte uken med å spise ute :)

Libanesisk mat hørtes spennende ut!



Jeg ønsker deg en koselig adventssøndag.

Stor klem

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa
2010-11-29 @ 11:22:22
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Hehe det är faktiskt Håkan som har hand om blommorna här för han kommer ihåg att vattna dom någon gång emellanåt ;) Tror bara dom trivs bra i det fönstret för vi är inte speciellt snälla mot dom :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0