27 september.

Då var det dags igen. Leta bil. Tips mottages tacksamt!
Sitter vid skrivbordet med skolböckerna uppslagna och datorn igång. I bakgrunden hör jag klassisk musik - p2 är kanon! Har en ganska hyffsad pluggdag och tack o lov för det. Denna veckan gäller det att få en hel del gjort för sen bär det av till Uppsala ett par dagar.
Jag har tagit vid en stickning som Per påbörjade för ett par år sen. Rundstickning (med fyra stickor) som förhoppningsvis blir en mössa i slutändan. Men nu har en av stickorna brutits av (hur jag nu kunnat lyckas med detta!?) Men problemet är ju lätt o lösa..
Vi har också kommit igång med eldning i kaminen och den fungerar alldeles utmärkt. Dock lite orolig för om doften av brasan kommer sätta sig i möblerna/mattan!
Jag har börjat sjunga i kyrkokör och igår var det pastoratsfest i Beatebergs kyrka. Alla körerna i pastoratet har träffats ett par ggr för att öva in till gospelgudstjänst som alltså ägde rum igår. Det blev succé och det var riktigt roligt! Imorrn återgår vi till "normala" övningar..
Göran
2010-09-28 @ 12:25:50

TODAY - TOMORROW - TOYOTA......

Einy
2010-09-28 @ 20:43:48

Heisann.

Takk for sist!



Har ikke dere akkurat kjøpt bil??

Hmm...værre enn oss dere da! Hehe :)



Så moro at du har begynt i kor :). Håper du koser deg der og at du møter nye venner!



Klem

JOsefin
2010-10-01 @ 09:34:33

Välkomna till kära gamla Uppsala! Roligt att få återse er!

Men fy för möss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0