Back on track

Tänk att man vänjer så snabbt vid en sak. I detta fall handlar det om allas vårt kära internet. Det som någon under 90-talet uttalde som att det vore en fluga och snart skulle gå över...Ack så han bedrog sig!
Vi har alltså varit utan internet i ett par veckor men nu har vi funnit problemet. Tack o lov! Vi kan åter betala våra räkningar, jag kan plugga igen (ja jag går ju delvis å distans) och vardagen blir lixom lite enklare helt enkelt.
Hösten och kylan börjar krypa sig allt närmre. Det märks också på våra fd nya husdjur. Mössen. Hittills har vi (läs Per) fångat fyra stycken och nu har det varit lugnt på den fronten ett par dagar. Hoppas innerligt det fortsätter så.
Jag börjar komma igång med mina studier och det känns faktiskt rätt bra. Börjar också inse att det kan vara läge att kolla runt efter jobb. Hualigen!

Har Du ngn bra bil till salu, by the way!?
Jenny
2010-09-26 @ 21:32:04
URL: http://fikonstroppen.blogg.se/

Tack för fin sång idag vännen! :) Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0