2 november

Så var vi redan inne i november och det känns som att tiden rinner genom fingrarna på noll tid. Jag har börjat blanda ihop dagarna och har ibland inte koll på när jag jobbar och inte. Tack o lov att jag har kalendern som snabbt kan få mig på rätt spår igen. Men kanske blir det lätt så när man jobbar dag, kväll och helg...
2 november och det är 10 grader varmt känns väldigt märkligt. Jag har vid samma tid andra år börjat räkna ner till min födelsedag, eftersom jag faktiskt tycker det är väldigt trevligt att fylla år, och då brukar det vara kyligt och ibland så har faktiskt snön redan kommit. Men icke då. Och inte heller är det så att jag börjat räkna ner till Min dag. Nej, istället blev jag alldeles fundersam när maken här om dagen frågade mig: Vad vill du hitta på på din födelsedag Maria? Jaa du...
Annars rullar livet vidare här i Tidaholm. Vi båda trivs bra med både bostad och arbete. Förhoppningsvis börjar vi lära känna lite människor framöver också... Just ikväll hade jag gärna haft någon över bara för o hänga lite. Det är ju både trevligt och dessutom hade jag sluppit vara själv när maken är på läger. Nå väl..
Istället tar jag mig en kopp te och lite smörgåsrån!
karin
2011-11-02 @ 18:43:15

jag kommer gärna och hänger med dig! :)

Cissi Å
2011-11-02 @ 19:22:13

Jag hade gärna kommit hem till er och hängt en stund, känner också för lite sällskap ikväll :)

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa
2011-11-21 @ 20:07:54
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Sökte en tjänst som undersköterska här i Kvänum. ett "nytt" boende som sökte tio tjänster. Jag blev tyvär inte en av dem :(

Hur går det för dig med jobb och så?

kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0