Äntligen hemma!

Och plötsligt var det tisdag kväll den 18 oktober. När man jobbar så försvinner tiden lika snabbt som när man knäpper med fingrarna. Så kan det åtminstonde kännas emellanåt...
Nu sitter jag hur som helst hemma i soffan, ska avnjuta en kopp te och ett par smörgåsar och ska för ett kort ögonblick drömma mig bort en aning till det drömhus jag funnit. Tänk om..
Jag är ledig imorgon så därför kan jag göra det i godan ro vid denna tidpunkt. Annars hade jag ju givetvis varit påväg i säng vid det här laget, om jag inte redan däckat vill säga! Jag är otroligt trött på kvällarna och det är tråkigt att ha somnat innnan P hunnit hem från jobbet. Jag vill ju umgås med käre maken någon gång i veckan iallafall!
Nu har ytterligare två vänpar fått sina små töser! Tror sannerligen att det är flickornas år i år minsann! :)
STORT GRATTIS TILL ER VÄNNER!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0