Snöblandat slask

Och så bar det iväg igen. Ut i snöslaskyran. Skönt att komma ut dock även om det är lite tidigt, men på något vis blir det en bra och mysig start på dagen. Jag snackar om dagens aktivitet, babymassage.

Vi är just hemkomna då jag och Arvid mötte upp Per för lunch på Julius, ett väldigt populärt fik här i Tidaholm. Väldigt härligt att få denna stund tillsammans!
Dock är det ju sannerligen förkylningstider och det snörvlades hit o dit. Hualigen. Hoppas innerligt lille Arvid inte fått någon elak bacillusk på och i sig!

En negativ sak med vagnen är nu upptäckt! Vårt regnskydd (snöblandat-slask-skydd) har en utsliten resår vid öppningen till suffletten vilket gör att den bara blåser upp och skyddar då inte vagnen från blöta. Usch! Så iväg till affären begav jag mig för att köpa en resårsnodd. Ett steg i rätt riktning, sy får det bli en annan gång inom den närmsta framtiden!

Ni kanske förstår min frustration när ni ser bilderna nedan...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0