Tacksam

Tänk att man (jag) är så tacksam för vår tvättmaskin!
Idag är den min bästa vän...njae, inte riktigt men näst intill. Vi (lär; Arvid) började dagen på retstickesidan. Gnäll o lite gråt fick bli uppstigningssignalen. Strax efter det var det så härliga leenden att jag helt glömt vad vi stigit upp till...
När påklädningen väl var gjord var det dags att kräkas ner alla kläder. Japp, bara att börja om. Då provar vi lite nya kläder idag, ja grabben växer ju så nu kan vi börja använda strl 56! Yes. Innan vi hinner så långt så passar vi på att kissa ner mamma en skvätt också.
Men så fin han blev. Och roligt att se lite andra kläder på honom.
Mysig stund under tiden som jag åt frukost. Då passar unge herrn på att bajsa ner hela sig, i princip. Jahapp...börja om från början, IGEN.
Kanske kan jag se det från ljusa sida, jag får ju se honom i ännu en ny outfit :)

Nu går tvättmaskinen för fullt som ni förstår. Otroligt tacksamt att ha en egen maskin i sitt hem. Det rekommenderas varmt till alla barnfamiljer kan jag tala om!

Idag står det fikabesök från Göteborg på programmet. Ska bli otroligt trevligt!
Igår hade vi lite adventsstök och passade också på att baka några lussekatter. Smarrigt!
På promenaden igår. Idag är det ännu mer vitt.

Sara
2012-11-30 @ 11:02:16

Hej! Hurra för maskinen. Vi längtar efter en här med alla klädbyten. Stort grattis till den lille. kramar

Anonym
2012-12-02 @ 11:45:06

Oi, det høres slitsomt ut ;)
Godt å ha en maskin som kan gjøre vaskejobben ja!!

Klem Einy




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0