Sköna lata dagar

Och så har det blivit onsdag kväll och jag är verkligen redo för sängen.
Nyss hemkommen från terminens första körövning och oj så roligt det var att komma igång med sången igen. Jag la ju lixom den biten på hyllan då Arvid kom till oss. 
 
Jag har haft sköna lata dagar i vårt härliga Sjötorp tillsammans med pappa o Arvid (givetvis) medan Per var iväg på personaldagar. 
Sommarvärmen kom tillbaka och likaså myggbetten. 
 
Fotandet glömdes bort mitt i all lathet men dessa fick iallafall följa med hem
 
 
Har ni sett sicken pelargon...
 
 
Blomman som växte in i huset och kom ut genom fönsterkarmen...
 
 
 
 
 
Karin
2013-08-29 @ 17:19:12

Fina bilder! Saknar sommaren..

Christina
2013-08-30 @ 19:37:17
URL: http://gronkiwi.blogg.se/

Titta han äter upp stackarn tigern ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0