Sången

Under gymnasietiden var sången en stor del av mitt liv. Jag sjöng både själv, i duett, i kör eller i skolensemblen. Jag trivdes gott med att ha sången som stor del i mitt liv.
Men tiden gick och jag kom lixom ifrån det där en aning. Nu sjunger jag knappt så att någon får höra, inte själv iallafall vilket är synd för det har gjort sångtekniken osäker också.
 
Oj så kul det skulle vara att få sjunga i en ensemble med duktiga sångare. Jag skulle trivas så himlans bra!
 
Anna Carin
2013-06-26 @ 21:30:23

Hej!! Varför börjar du inte i någon av körerna i pastoratet ?själv har jag varit med i gospel kören innan barnen . Nu har jag börjat i kyrko kören . Måste få använda sin gåva som man fått " sångrösten " själv så extra knäcker jag med att sjunga på bröllop och begravningar !! Kram Ach

Svar: Tack för respons AnnaCarin :)Jag är redan med i gospelkören (inte nu under mammaledigheten dock) men jag är mer sugen på en mindre grupp så det är lite mer utmaning.
Gott med pepping dock, tack.
Maria

Carolina
2013-09-20 @ 14:04:32
URL: http://karolinatylstedt.blogg.se

Åh Maria! Synd att du bor så långt bort, annars vore det såå roligt attha med dig i Torsö vokalensemble ju!!
KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0