Äntligen!

Nu är vi äntligen med bil. Fast det är nog mer rätt att säga att vår biljakt nu är över. Så skönt! Bilen får vi nämligen inte förrän om en vecka, ca.
Det betyder att vår tänkta resa till Sälen blir inställd vilket känn fruktansvärt tråkigt. Men vi får se fram emot en vecka till våren istället!

Medan jag surfar runt bland alls bloggar jag följer så märker jag ett gemensamt tema - näst intill alla skriver årskrönikor! Väldigt trevligt måste jag säga. Kanske att även jag skulle haka på trenden eftersom mitt bloggande första halvåret var urkasst...

Arvid är nu 2,5 månad. Händerna är bland det bästa han vet, förutom insekterna över skötbordet så klart! Han ligger inte bara och gnager på dem utan kan ligga långa stunder och spana in och fascineras av dem. Det är härligt att se hur han dag för dag upptäcker livet.
Dessutom är han på g att börja vända sig från rygg till mage, dock är en arm i vägen och det gör honom så frustrerad. Men hans eiga hejarklack, jag och hans far, hejar ivrigt på! Han är en riktig kämpe.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0