Gott nytt år

År 2015 är här och det kom sannerligen med rasande fart.

När jag i en varm septemberdag gick hem från jobbet för sista gången för en längre tid kunde jag inte veta att jag idag, på trettondagen, skulle få ligga i vår soffa med fantastiske sjuveckors Samuel snusandes bredvid mig hemma i vårt HUS. 
Ja käre värld. I oktober blev vi husägare och 1 november var vi inflyttade. Ett par veckor senare kom äntligen Samuel till vår familj och då kunde lika gärna katten Smilla flytta in hos oss ett par veckor efter det.
Allt på en gång!
Många har uttryckt att vi kanske varit lite galna men för oss har det rullat på fint. Visst kan jag förstå tankegången och även hålla med. Det var då och nu är nu. 

I skrivandets stund känner vi oss dock lite slitna efter flera dagar med härligt besök, jul- o nyårsfirande.

Men så fantastiskt glada o tacksamma vi är för vänner o familj som vi fått träffa den senaste tiden. Ni är fina och värdefulla!

Ett nytt år, med många oskrivna blad står nu för vår dörr. Blir spännande att se vad det har att bjuda.

Gott nytt år!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0