Packar kappsäcken

Ska imorgon flyga neråt i europa och hälsa på syster K. Kommer bli himlans trevligt tror jag! Packar därför kappsäcken nu, men som alltid så är det svårt att veta precis vad man bör ha med sig.
Det var längesen jag flög, men efter mina uppväxtår i ett varmare land längre bort som innebar sommarlov hemma i Sverige kanske jag än dock kan få kalla mig för en van flygresenär. Eller?
Nu har jag jobbat två dagar på egen hand och det går utmärkt. Har dock ngt annat på gång, eventuellt. Hoppas.
Jag njuter av de små tingen här på landet som till exempel;
-Fullmånen som lyser upp som en stark lampa
-Rådjuren som nästan dagligen kommer på besök
-posten i form av en inbjudan till "Bya-festen" :) Det är landsbygd, på riktigt!
-Tystnaden!
Einy
2011-02-17 @ 22:41:37

Så moro at dere omsider skal til Berlin :)

Håper du tar bilder som du legger ut her!!

Kos dere masse og god tur :)



Stor klem

Karin
2011-02-17 @ 22:46:30

V Ä L K O M N A!

Jenny
2011-02-18 @ 08:27:55

Låter spännande med jobb! Ha det så roligt på resan och var rädda om er! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0