Trötter!

Jag trivs verkligen med att jobba och jag har hamnat rätt i nuläget!
Men att börja på ett nytt ställe tar på krafterna och jag blir väldigt trött. Det finns mycket att lära! I morgon gör jag dock min sista dag i Mariestad vilket känns trist, eftersom jag kommit in i det arbetet så bra. på fredag fortsätter jag i Hova...
Ikväll ska jag tända brasan, göra god mat och se på bra film och riktigt rå om mig själv! Maken är ju dessvärre på kurs så det blir ju aningens tomt utan honom. Ska bli skönt att få hem honom snart!
Under tiden får jag följa utvecklingen av dessa blommor...
karin
2011-03-30 @ 17:19:35

Skönt att känna att du är på rätt plats! Tänk att allt slit börjar ge utdelning! CASH! Nä sköja bara.. ;)

Men skönt att dagarna fylls av det meningsfulla. Ser ut som att våren snart kommer till er med. Här börjar magnolian och blomma. 4 månader kvar nu...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0