Måndag 26 september

Wow. Sicken dag! Idag började jag mitt nya jobb på KAVA, kirurgisk akutvårdsavdelning i Skövde.
Det känns riktigt roligt att börja jobba och magkänslan efter första dagen är bra. Detta tror jag på!
Men jag måste ju erkänna att jag är otroligt trött, men det får man kanske vara när man gått upp 4.45...?! hua!
Det känns också grymt bra att kunna hälsa på sina nya kollegor med ett "hej, jag är den nya undersköterskan här". Alltså, detta är egentligen min riktiga första tjänst. Hurra, jag är inte längre den ständiga tim.vikarien! :)
Det är ett härligt gäng som jobbar där och jag tror vi kommer kunna ha roligt ihop, trots att det kommer vara väldigt krävande för det mesta...
Nu skulle det vara fantastiskt skönt att få lägga sig och somna in som ett litet barn, men klockan är ju trots allt bara 19 så en liten stund till får jag allt hålla mig vaken!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0