Arvid 8 månader

 
Idag är vår älskade lille son åtta månader och ungefär såhär har vi det i dagsläget.
Krypandet har inte riktigt lossnat men vilken dag som helst tar han sig framåt, baklänges är det inga bekymmer med. I munnen har det fullständigt exploderat med tänder, nu finns det sju stycken små gryn i munnen. Att snacka är himlans trevligt, hälsar gossen, och det märks på rösten på kvällen då han börjar bli aningens hes. Kul att han testar sig fram med alla ljud.
Om jag skulle få för mig att säga att han gapar efter mat så överdriver jag garanterat. Men gröten som gick aningens trögt i början går nu lite bättre.
 
Och jag har kommit in i någon slags baby-blues-något-försenat-tillstånd. Hej o hå!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0