Men alltså

Kan man se på någon att hen är en rökare?
På min tur till torget i förmiddags gick jag, till min förvåning, förbi två damer som stod i ett hörn och rökte. Det såg på ett sätt ut som att de smygrökte där de stod intrycka med sin rullator respektive käpp. Att kalla dem för damer är i detta fall till deras fördel...
Jag blev faktiskt något förvånad. Visst vet väl även jag att gamla ta.. damer också kan röka lika väl som en tanig liten finnig tonåring. Men trots det tänkte jag direkt att det var konstigt att de rökte. Vem är jag att döma?!
 
Men alltså, kan man se på någon att hen är rökare? Ser jag ut som en rökare? 
 
Konstigt det där. 
 
nix, jag röker inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0