Växande barn

Jag tar en titt i kalendern och inser att vi redan är i mitten på maj och jag frågar mig var tiden tar vägen. Nyss gick jag hem på semester som sedan övergick i havandeskapspenning och föräldraledighet. Nu sitter jag och min Per här med vår älskade son, en glad pojk som är nyfiken på världen, har fyra tänder och just provat att gunga.
 
Åter igen, var tar tiden vägen?!
 
Karin
2013-05-14 @ 13:33:09

Han är ju så himla go!!

Faster C
2013-05-14 @ 18:58:08
URL: http://gronkiwi.blogg.se

Så söt så. Ser att mössan passar bra.

Jenny Jarvid
2013-05-14 @ 21:35:45
URL: http://jarvidmakarihop.blogspot.se

Det kan man undra! Jag plockade fram kläder till Judith som jag nyss la undan för att Jael vuxit ur dem. Det är bara det att Jael har lärt sig gå, äta själv, prata en massa, sedan dess. Det var i december jag la undan dem... Det är så man blir snurrig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0