Fullständigt frustrerande

Stillheten och tystnaden har lagt sig i lägenheten och jag kryper upp i fåtöljen. Sicket köp alltså, jag är helnöjd!
Men så är det ett bakgrundsljud som stör, något ringande ljud som visar sig vara väldigt svårlokaliserat. Håller en stund för öronen för att utesluta att jag fått tinitus!? Tack o lov försvinner ljudet då. Men det hjälper ju inte det faktum att det ringande ljudet faktiskt fortfarande finns där när händerna försvinner från öronen.
Jag blir tokig, det är fullständigt frustrerande!

 
Slår på tv'n för att försöka undvika att se ut som han på bilden...
Tobias
2013-11-28 @ 14:12:09

Kan komma ganska jobbiga ljud från laddare och andra elprylar.

Sara
2013-12-19 @ 09:58:38
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Har ni hittat ljudkällan? Annars hade vi samma problem här hemma för ett tag sedan, och jag som har tinnitus började tro att det hade förvärrats, tills Mallan sa att hon också hörde det. Det visade sig vara min mobilladdare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0