Rent vansinne

Här sitter jag i vår nya sköna fåtölj under en filt med många tända ljus runt omkring för att få upp lite värme. Nu har kylan verkligen kommit.
Klockan är egentligen läggdags för mig, 21.30, men då jag följer en spännande serie så kan jag bara inte lägga mig. Rent vansinne att jag sitter uppe o väntar på det egentligen!
 
För att hålla mig vaken har jag hållt mig sysselsatt..fram till nu. Troligen somnar jag sittandes innan programmet ens börjar.
En pepparkaksdeg är iallafall satt så nu längtar jag tills vi kan baka ut.
 
Ser uppdateringar på olika sociala medier om alla förberedelser, men slås av häpnad av att det faktiskt JULPYNTAS redan!? Alltså apelsiner med God Jul - text av nejlikor Nu!? Inte konstigt att man blir urless redan i mellandagarna. 
 
Jaha, nej men så att jag tar väl o äter en apelsin då. Godnatt till er som är vettiga och faktiskt tar vara på sömnen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0