På gång

Härligt att just Du tog dig ett glädjeskutt, antingen inombords eller rent fysiskt, när du såg att bloggen fått en uppdatering.

För så är det. Det blir åter ett försök till att få till mer kontinuerliga inlägg här. Iallafall så är min ambition det.

Det händer mycket i våra liv just nu och i sinom tid ska jag dela med mig av mycket. Så länge får ni hålla till godo med vardagsuppdateringar. Icke att förakta dessa.
Kanske jag till och med kan få lite pepp från fler av er som haft en trotsig tvååring som vägrar allt men ändå vill vara skära mig som möjligt?
Eller också har du sluppit denna kris som barnet genomlider.
Hur som helst så tar det otroligt mycket på moderns tålamod!

Giv mig styrka!
Christina
2014-09-23 @ 20:10:57
URL: http://gronkiwi.blogg.se

Vi får påminna varandra om uppdateringar :) Det är ju roligt att få veta vad ni gör på dagarna då vi inte bor precis grannar :P

Anna
2014-10-01 @ 21:38:43

Hejja Hejja! Jag har längtat efter nya inlägg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0