Mysbrallan

Denna lördag tillbringades till största del i mysbrallan för mig och äldste sonen.
När de sköna byxorna är på så kan man skrota runt hemma hur som helst och ha det gott.
Handlingsbehovet och ett besök i mataffären fick mig dock att hoppa ur mysbrallan för en stund. 

Det skulle aldrig falla mig in att vistas utanför hemmet iklädd mysbrallan. Helst Inte heller för A. Om så är fallet vid enstaka tillfälle så är det troligt att alla andra kläder ligger i tvättkorgen och ivrigt väntas på att bli tvättade. Någon måtta får det vara! 




Erika
2015-01-25 @ 22:34:35

Haha, själva har vi varit på ett fullsmockat cafe i mysbyxor idag och konstaterade när vi kom hem att vi borde ha det oftare. :) Ha en fin sistajanuarivecka! Kram

Jenny
2015-01-27 @ 21:26:38

Haha, jag kommer ihåg att vi hade den diskussionen en gång. Jag håller fullständigt med! 😉 var har du hittat byxorna på bilden? De ser sååå sköna ut 😊 kram

Svar: Gina tricot. Jag håller med. Sånna skulle man ha!
Maria




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariabo

om vardagsting helt enkelt.

RSS 2.0